O nas

Agnieszka Wietecka

Neurologopeda kliniczny

Wykształcenie:

  • Neurologopedia Kliniczna z Wczesną  Interwencją Logopedyczną – studia podyplomowe – Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu
  • Logopedia ogólna – studia podyplomowe - Uniwersytet Wrocławski
  • Psychologiczne Wspomaganie Rozwoju Dzieci i Młodzieży z Trudnościami – studia podyplomowe - Uniwersytet Wrocławski
  • Filologia polska – jednolite studia magisterskie – Uniwersytet Szczeciński

Kursy i szkolenia:

  • Szkolenie z zakresu Terapii Neurorozwojowej NDT–Bobath – NDT-Bobath basic, Mirosław Kuta Pt, Monika Gasińska MD, Aleksandra Łada SLT, Lea Suc OT, Włocławek 2014
  • Kurs Diagnostyki i Terapii Neurorozwojowej niemowląt – NDT-Bobath Baby, Sarah Capelovitch Pt PhD, Robert Giezek Pt, Sheri Rabino SLT, Tal Karen OT, Warszawa 2016
  • SOFFI – wspomaganie karmienia doustnego niemowląt z zaburzeniami żywienia, Erin Sundseth Ross, Warszawa 2014
  • Opóźnienie rozwoju i asymetria u niemowląt i dzieci do 2 r.ż. – wprowadzenie do klinicznego podejmowania decyzji, Sarah Capelovitch Pt PhD, Miriam Sanigova Pt, Wrocław 2015
  • Kurs podstawowy Halliwick, Krzysztof Miłkowski, Katowice 2014
  • Szkolenie  z zakresu diagnozy AAC, Magdalena Grycman, Katowice 2015
  • Alternatywne sposoby porozumiewania się dzieci niepełnosprawnych - I i II stopień, Magdalena Grycman, Katowice 2015
  • Szkolenie superwizyjne „opracowanie strategii AAC z wprowadzeniem działań korygujących”, Magdalena Grycman, Kwidzyn 2017
  • Szkolenie superwizyjne „rozwijanie kompetencji komunikacyjnej u osób ze złożonymi potrzebami komunikacji”, Kwidzyn 2018
  • Szkolenie modułowe MFS, Monika Ośko, Marta Wawrzynów
  • Kinesiotaping w logopedii, Birgit Kumbrink, Wrocław 2015
  • Całościowy kurs Terapii Czaszkowo – Krzyżowej, Justyna Sadowska, Wrocław 2015-2016
    - Teoria i praktyka biodynamicznego terapii oraz anatomiczne i fizjologiczne podstawy funkcjonowania systemu czaszkowo-krzyżowego. – kurs Terapii Czaszkowej – Krzyżowej I stopnia.
    - Teoria i praktyka biodynamicznego terapii oraz anatomiczne i fizjologiczne podstawy funkcjonowania systemu czaszkowo-krzyżowego. Pływy, rytmy i pulsacje. – kurs Terapii Czaszkowo – Krzyżowej II stopnia
    - Zaawansowane techniki terapii czaszkowo-krzyżowej. – kurs Terpii Czaszkowo-Krzyżowej III stopnia
    - Trauma i terapia doświadczenia somatycznego. - kurs Terpii Czaszkowo-Krzyżowej IV stopnia.
    - Zasady pracy terapeutycznej z dziećmi. Anatomia i fizjologia systemu craniosacralnego oraz stosowane układy terapeutyczne. - kurs Terpii Czaszkowo-Krzyżowej V stopnia.
    - Zasady pracy terapeutycznej z kobietą w ciąży, noworodkiem i niemowlęciem. - kurs Terpii Czaszkowo-Krzyżowej VI stopnia.
  • Ortoptyka – zaburzenia funkcji wzrokowych, Jurten Hoopen, Katowice 2017
  • Diagnostyka i terapia neurologopedyczna zaburzeń funkcji oralnych, związanych z poborem pokarmu i nadawaniem mowy, Aleksandra Łada SLT, Katowice 2012
  • Terapia zaburzeń połykania – dysfagii, Prakseda Szyper, Katowice 2012
  • Dysfagia – objaw zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania, Marta Szmaj, Gdańsk 2013
  • Cele i zadania zespołu specjalistów wobec dziecka z dysfagią, Marta Szmaj, Gdańsk 2013
  • Fizjologia i patofizjologia zaburzeń karmienia, jedzenia i połykania, Marta Szmaj, Gdańsk 2013
  • Interwencja żywieniowa u dzieci z zaburzeniami neurorozwojowymi, Irena Dawidiuk, Monika Habik, Łódź 2014
  • Wczesna Interwencja i Wspomaganie Rozwoju Dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym na podstawie metod neurorozwojowych, ergoterapii w pediatrii i integracji sensomotorycznej, Teresa Kaczan, Łódź 2012
  • Ergoterapia w pediatrii – terapia ręki, Teresa Kaczan, Łódź 2013
  • Diagnoza neurologopedyczna niemowlęcia i dziecka z oligofazją, Marzena Machoś, Katowice 2012.
  • Fizjologiczna metoda terapii zaburzeń ustnej fazy połykania i oddychania w dyslalii obwodowej funkcjonalnej, Danuta Pluta-Wojciechowska, Katowice 2013
  • Formy stymulacji prawidłowego rozwoju mowy u dzieci z deficytami, Ilona Brzozowska-Misiewicz, Wrocław 2011
  • Szkolenie diagnozy funkcjonalnej dziecka z zaburzeniami rozwoju „profil psychoedukacyjny PEP-R”, Robert Śmigiel, Wrocław 2015
  • Kurs Johansen IAS, Katarzyna Rychetsky, Renata Borowiecka, Warszawa 2016
  • Wykorzystanie elementów metody verbotonalnej w terapii dzieci z zaburzeniami w komunikacji językowej, Anna Prożych, Szczecin 2016
  • Kurs metody psychostymulacyjnej „Dyna-Lingua M.S.”, Małgorzata Młynarska, Tomasz Smereka, Wrocław 2012
  • Kurs metody Ruchu Rozwijającego Weroniki Sherborne, Marta Bogdanowicz, Dariusz Okrzesik, Wrocław 2011
  • Wspomganie rozwoju dzieci ze specyficznymi trudnościami w nauce – program szkolny, wg integracji odruchów dr Sally Goddard, Bogna Stępień – Błachowiak, Aleksandra Skubel, Wrocław 2015

Udział w konferencjach, wykładach i warsztatach dotyczących wczesnej interwencji, leczenia i rehabilitacji.